صبح امروز /

لرستان خبر: در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری از جمله معاون توسعه مشارکت‏های مردمی کمیته امداد کشور و مدیر کل کمیته امداد لرستان در خرم‏آباد برگزار شد، مسئولان با ایتام خرم آباد دیدار کردند.

لرستان خبر، مدیر کمیته امداد شهرستان خرمآباد صبح امروز ، اظهار داشت: از برنامه‏های مختلف کمیته امداد استان و به تبع شهرستان خرم‏آباد حمایت و بازدید از خانوادههای نیازمند و به ویژه ایتام است که در این راستا از روزهای نخست ماه مبارک رمضان تاکنون بازدیدهایی انجام گرفته است.

 

علی فلاحی یادآور شد: از دیگر برنامههای کمیته امداد این شهرستان اجرای طرح مفتاح‏الجنه با حضور مسئولان ارشد استان است که در این راستا هرمز نصیری مدیر کل شهر و روستا استانداری، بهروز هدایتی مدیر شعب بانک صادرات، محمد مهرابی شهردار شهرستان خرم‏آباد و رستم کوشکی عضو شورای شهر خرم‏آباد در این بازدیدها و حمایت از آنها شرکت داشتهاند و آمادگی خود را برای اجرای برنامه‏های بیشتر اعلام کردهاند.

 

وی عنوان داشت: در بازدیدهای ماه مبارک رمضان ضمن بازدید از خانواده‏های بی‏سرپرست و بررسی وضعیت مددجویان هدایایی به آنان پرداخت می‏شود.

 

این مسئول گفت: در ادامه این بازدید هدایا و سبدهای کالا از جمله مرغ، برنج، روغن و خرما به آنها داده می‏شود که امیدواریم در این ماه پر خیر و برکت این عزیزان در آرامش تمام روزه خود را بگیرند.

 

فلاحی خاطرنشان کرد: ارزش هر کدام از این سبدهای غذایی دو میلیون ریال است که به کمک خیرین و از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) به این خانواده‏ها اهدا میشود.

 

لازم به ذکر است در این دیدار مدیر کل شیلات لرستان سرپرستی 50 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام را قبول کرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات