امام جمعه موقت الیگودرز:

لرستان خبر: امام جمعه موقت الیگودرز با اشاره به مشکلات موجود و ناهنجاری‎های اجتماعی گفت: طلاق، روابط نامناسب و گسستگی کانون خانواده‎ها از مهم‎ترین آسیب‎های اجتماعی عدم توجه به حجاب است.

لرستان خبر، امام جمعه موقت الیگودرز  ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف در الیگودرز با اشاره به مشکلات موجود و ناهنجاریهای اجتماعی اظهار کرد: اکثر مشکلاتی که در جامعه و کانون خانواده به وجود میآید، از ناحیه بدحجابی و عدم توجه به معارف دینی و دستورات الهی است.

 

حجتالاسلام والمسلمین سهراب ترکی افزود: امروز در جوامع غربی از زن به عنوان ابزار استفاده میشود که ما باید مراقب باشیم، این فرهنگ غلط در ایران حاکم نشود.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری 25 سال قبل نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن هشدار دادند و پس از مدتی نیز از شبیخون فرهنگی دشمن اظهار نگرانی کردند، اما متاسفانه به این امر توجه نشد و امروز صهیونیستها با استفاده از شبکههای ماهوارهای فارسی زبان فرهنگ، دین، ارزش‏ها و در نهایت کانون خانوادههای ایرانی را هدف قرار دادهاند.

 

امام جمعه موقت الیگودرز با بیان اینکه حجاب پوشش ظاهری و عفاف پوششی درونی است و هردو مکمل یکدیگر هستند، گفت: طلاق، روابط نامناسب و گسستگی کانون خانوادهها از مهمترین آسیبهای اجتماعی عدم توجه به حجاب است و یقیناً توجه ویژه به حجاب و عفاف باعث کاهش این آسیب‏ها میشود و ارزش و امنیت را برای زنان فراهم میکند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات