مدیر کل بهزیستی لرستان عنوان کرد

لرستان خبر: مدیر کل بهزیستی لرستان گفت : در سال 91 بیش از 21 هزار نفر از خدمات تخصصی بهزیستی استان در حوزه آسیب های اجتماعی بهره مند شده است و این در حالی است که در سال 92 این آمار 53 درصد افزایش داشته است .

لرستان خبر،ˈهمایون عمودی زاده ˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: 24 هزار و 830 نفر از خدمات تخصصی بهزیستی لرستان در حوزه آسیب های اجتماعی در سال گذشته بهره مند شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه پایگاه خدمات اجتماعی در استان فعال است ،اظهار کرد : در سال گذشته دو هزار و 508 نفر از خدمات این پایگاه ها بهره مند شده است و در سالجاری دو پایگاه در شهرستان بروجرد ،یک پایگاه در شهرستان دورود راه اندازی خواهد شد .
 

همچنین وی با اشاره به اینکه در سال 91 تنها یک آدینه مهد در خرم آباد فعال بود ،گفت : در حال حاضر هفت آدینه مهد در استان وجود دارد که در صورت فراهم شدن شرایط مکان لازم در بقیه شهرستان ها نیز آدینه مهد فعال خواهد شد .
 

عمودی زاده با اشاره به گروه های همیار زنان سرپرست استان، گفت :41 گروه همیار زنان سرپرست خانوار در این استان فعال است .
 

وی با اشاره به پرداخت بیمه های اجتماعی زنان شهری در استان ،افزود در سال گذشته یک هزار و 550 نفر از این خدمات بهره مند شده است که این تعداد در سال 91 حدود یک هزار و 112 نفر بوده است .
 

وی همچنین تصریح کرد : در سال گذشته تعداد زنان تحت پوشش بیمه اجتماعی عشایری از یک هزار و 200 نفر به یک هزار و 500 نفر رسیده است .
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات