امام جمعه بروجرد عنوان کرد

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: باوجود اینکه بهزیستی بروجرد با اعتبارات کم روبه رو است ولی در خدمت رسانی به افراد تحت پوشش خود مطلوب عمل کرده است و بدون حاشیه کارمی کند و با فضای صمیمی ، محبت آمیز وهمدل وهمگام به مردم خدمت می کنند که نقش کارکنان بهزیستی بروجرد ستودنی است.

لرستان خبر، حجت‌الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در دیدار با کارکنان بهزیستی بروجرد اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران حاکمیت  که به عنوان مهمترین ارکان نظام به شمارمی رود در مقابل اقشار مختلف مردم وظیفه خطیری را به عهده دارد.

 

وی افزود: در جامعه اسلامی ایران نهاد حمایتی تعریف شده است که باید امکانات جامعه با هدف به خدمت رسانی به مردم انجام شود.

 

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور یک نهاد حمایتی است که با هدف توانمند سازی اشخاص آسیب پذیر شکل گرفته است که وظیفه سازمانی آن اقتضا می کند با جدیت بیشتری در خدمت نیازمندان باشند

 

حجت الاسلام ترابی با اشاه به اینکه کارمندان و مدیران وظیفه دارند در طول روز 8 ساعت به جامعه هدف سرویس دهی کنند عنوان کرد: اگر این خدمت رسانی با خلوص نیت و با انگیزه در ماه مبارک رمضان انجام شود آن خدمت رسانی مطلوب ترخواهد بود و زیبنده نیست که نتوانید در خدمت رسانی به مردم کوشا نباشید.

 

امام جمعه بروجرد گفت: کسانی که در بهزیستی تحت پوشش هستند اقشار شریف جامعه هستند و باید به ویژه به توانمندی‌های معلولان احترام گذاشت و برای معرفی توانمندیهای آنان در جامعه تلاش بیشتری از سوی مسئولان این سازمان انجام شود.

 

حجت الاسلام ترابی بیان کرد: سرفصل خدمت رسانی در بهزیستی بسیار متعدد است که خدمت آنها به مردم بالاترین عبادت است زیرا در بهزیستی افراد محروم و آسیب پذیر بسیار زیاد است که با دست گیری از آنها می توان ثواب کارکردن را دو چندان نمود و رضای خداوند را به دست آورد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات