مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری خرم آباد خبرداد

لرستان خبر: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری خرم آباد گفت: سیستم یکپارچه شهرسازی در مناطق دوگانه شهر خرم آباد با هدف بهبود روند خدمت رسانی به شهروندان و پاسخگویی دقیق و سریع به شهروندان راه اندازی شده است.

لرستان خبر، مسعود جایدری روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این سامانه با هدف بهبود روند خدمت رسانی به شهروندان، شفاف سازی نحوه محاسبه عوارض، جلوگیری از اعمال سلیقه در نحوه محاسبات، یکپارچه سازی بانکهای اطلاعاتی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری خرم آباد و پاسخگویی دقیق و سریع به شهروندان راه اندازی شده است.
 

وی اظهار داشت: سیستم یکپارچه شهرسازی به عنوان یکی از سامانه های جدید خدمت رسانی در حوزه مدیریت شهری در 18 مرکز استان و 180 شهر کشور راه اندازی شده است.
 

وی با اشاره به اینکه به زودی بخشی از فعالیت های سیستم یکپارچه شهرسازی به دفاتر پیشخوان واگذار خواهد شد، تصریح کرد: این نرم افزار به منظور هماهنگی بیشتر شهرداری ها با دولت الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مطابق با سیستم های نرم افزاری پیشرفته طراحی و اجرا شده است.
 

جایدری افزود: محاسبه سریع و دقیق عوارض، صدور الکترونیکی پروانه و پایان کار، ارجاع تخلفات به کمیسیون های مربوطه، صدور دستور نقشه و ارتباط مستقیم با سازمان نظام مهندسی از جمله مزیت ها و کارکردهای این سامانه محسوب می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات