مدیر کل سیاسی استانداری لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل سیاسی استانداری لرستان توجه به محرومان و فقرا، قانون‌مداری، توجه به بیت‌المال و اخلاص کار را از مهمترین شاخصه‌های مدیریت در جامعه اسلامی دانست و گفت: باید خود را خادم مردم بدانیم نه حاکم مردم بدانیم.

لرستان خبر، جعفر طولابی عصر امروز در جلسه معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ازنا ضمن گرامی‌داشت ایام ماه مبارک رمضان گفت: از دیدگاه اسلام خدمت به مردم در نظام اسلامی برای افراد یک توفیق و فرصت است.

 

وی ادامه داد: در عرصه خدمت تفاوتی ندارد فرد در چه جایگاهی قرار گرفته است، مهم تکلیف و مسئولیتی است که بر عهده دارد، تا آن را بر اساس دین و شریعت به سرانجام مطلوب برساند.

 

مدیرکل سیاسی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم وجود اخلاص در کار برای مدیران گفت: باید در کارمان با احساس مسئولیت وظایف خود را انجام دهیم.

 

طولابی با اشاره به گذشت نزدیک به یک سال از آغاز به کار دولت یازدهم اضافه کرد: با وجود همه تحریم‌های اقتصادی که بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب وجود داشته است، با تکیه بر ایمان و اخلاص در کار توانسته‌ایم بر مشکلات فائق آییم.

 

وی ادامه داد: دولت با تلاش‌هایی که در زمینه اقتصادی صورت گرفت، توانست تورم را کنترل کند.

 

مدیرکل سیاسی استانداری لرستان با بیان این مطلب که امروزه ایران به عنوان یکی از قدرت‌های جهان مطرح است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه حرف اول را می‌زند.

 

طولابی با اشاره به تلاش‌های مدیریت ارشد استان لرستان به منظور توسعه هرچه بیشتر این استان گفت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه عمرانی و توسعه استان تاکنون انجام شده است، به نحوی که جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یکی از این اقدامات بوده است و امروز شاهد استقبال خیل سرمایه‌گذاران برای حضور در لرستان هستیم.

 

وی افزود: امیدواریم همه مردم و مسئولان برای رفع محرومیت‌های استان دست به دست هم دهند و تلاش کنند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا ملاک انتخاب مدیران در استان از نگاه مدیریت ارشد استان استفاده از نیروی‌های پرتوان، با تجربه و پر تلاش است.

 

وی ادامه داد: در  طول مدت گذشته تغییراتی که انجام شده است، بر همین اساس و مبنا استوار بوده است.

 

مدیر کل سیاسی استانداری لرستان با اشاره به انتصاب عبدالله قائدرحمت به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی ازنا گفت: وی فردی با تجربه و توانمند در عرصه مدیریت است که بنابر پیشنهاد فرماندار شهرستان ازنا به عنوان بخشدار مرکزی منصوب شده‌اند.

 

طی مراسمی با حظور جعفر طولابی مدیرکل سیاسی استانداری لرستان و محمود بوالحسنی فرماندار ازنا، عبدالله قائدرحمت به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان ازنا منصوب معرفی شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات