رئیس کمیته امداد شهرستان دورود خبر داد

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد شهرستان دورود از برپایی ضیافت افطاری با حضور 1400 نفر از ایتام و خانواده‌های تحت حمایت در شهرستان دورود توسط خیرین و دفتر مقام معظم رهبری و کمیته امداد به طور جداگانه خبر داد.

لرستان خبر، اسدالله اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ماه مبارک رمضان و برپایی مراسم‌ افطاری برای مددجویان کمیته امداد در شهرستان دورود گفت: یکی از خیران ساکن تهران در این ایام مبارک هزینه افطاری حدود 600 نفر از یتیمان و خانواده‌های تحت حمایت در شهرستان را تقبل و اهدا کرده است.

 

وی با بیان این مطلب که مبلغ اهدایی این خیر حدود 42 میلیون ریال بوده است، اضافه کرد: از این میزان با برپایی مراسمی 400 نفر از ایتام شهر دورود در مراسم ضیافت افطاری شرکت کردند و مابقی به صورت غذای گرم میان ایتام روستاهای شهرستان توزیع شد.

 

رئیس کمیته امداد با بیان این مطلب که افطاری دادن از رسوم نیکو در میان مسلمانان است، یادآور شد: این رسم زیبا که از گذشته در کشور اسلامی‌مان مرسوم بوده است و امروز شاهد مشارکت هرچه بیشتر مردم در برپایی ضیافت‌های افطاری به خصوص افطاری دادن به ایتام و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد هستیم.

 

وی با اشاره به برپایی ضیافت افطاری از سوی دفتر مقام معظم رهبری با همکاری بخشداری سیلاخور و کمیته امداد امام (ره) در روستای پهلوان کل از توابع بخش سیلاخور گفت: در این مراسم بیش از 800 نفر از اهالی تحت حمایت و نیازمند روستا و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان دورود از جمله حجت‌الاسلام حسین رجایی‌پور امام جمعه شهرستان حضور داشتند.

 

اسدی تصریح کرد: این ضیافت افطاری با اعتباری بالغ بر 60 میلیون ریال برگزار شد که 25 میلیون ریال آن را کمیته امداد متقبل و مابقی از سوی دفتر مقام معظم رهبری پرداخت شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات