رئیس کمیته امداد بروجرد عنوان کرد

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: کمیته امداد شهرستان بروجرد در ماه مبارک رمضان با تلاش و همکاری مردم نوع دوست و خیران این شهرستان در یک اقدام کم نظیر تعداد 11 هزار و 202 نفر از ایتام و مستمندان از سفره های آسمانی کمیته امداد شهرستان بروجرد بهره مند شدند.

لرستان خبر، علی معظمی گودرزی امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار کرد: وی با بیان اینکه اطعام این تعداد از مددجویان هزینه ای بیش از 444 میلیون  و 205 هزار ریال در بر داشته است، تصریح کرد: این مبلغ توسط خیران و نیکوکاران این شهرستان تامین شده است که به صورت بسته های غذایی در اختیار آن ها قرار داده شده است.

 

معظمی گودرزی با اشاره به اینکه اطعام ایتام و نیازمندان یکی از سنت های خوب و پسندیده ماه مبارک رمضان محسوب می شود، افزود: حامیان و خیران به تأسی از ائمه اطهار (ع) همواره یاری‌گر امداد در راستای تامین نیاز مددجویان و ایتام بوده اند.

 

وی از اهدا کمک هزینه  23 میلیون و 290 هزار ریالی برای تامین جهیزیه یکی از نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغ از طریق هیئت امنای مسجد قائم (عج) جمع آوری و برای برطرف کردن مشکل مالی یکی از نوعروسان برای تامین جهیزیه پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد بروجرد بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال کمیته امداد این شهرستان در قالب اجرای طرح مفتاح الجنه از خانواده های نیازمند امداد سرکشی به عمل آورده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات