نماینده مردم بروجرد در مجلس :

لرستان خبر: نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به تکلیف همه در برابر ناهنجاری های اجتماعی و غیراسلامی بیان داشت: رعایت امر به معروف و نهی از منکر بر همه واجب است و بر حقوق بگیران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی واجب تر است.

لرستان خبر، امروز چهارشنیه نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات اردوی جهادی شهید بروجردی شهرستان بروجرد با حضور علاءالدین بروجردی، مسئول بسیج دانشجویی و جمعی از مسئولین و اعضای اردوی جهادی شهرستان در جوار حرم مطهر امامزاده جعفر (ع) بروجرد برگزار شد.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع جهادگران بروجرد گفت: باید نگاهمان به کار وتلاش در نظام جمهوری اسلامی و کمک به محرومان، در فضایی اخلاص باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در قانون اساسی همه از حقوق یکسان برخوردارند، اظهار داشت: فاصله روستاها و شهرها بسیار طولانی است و در برخی روستاها حداقل امکانات و بهداشت مطلوب نیست.

 

وی افزود: بومی سازی اردوی جهادی کار بسیار خوبی است اما باید جمعیت کارآمد جهادی بیشتر شود. علاوه برآن با توجه به تخصص رشته ها، حتما گروه ها برحسب تخصص تقسیم شوند تا کارایی افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه تامین نیروی جهادی بهتر است توسط دانشگاه ها صورت گیرد، افزود: در این راستا برای هر دانشگاهی سهمیه ای از نظر تامین نیروی جهادی در نظر گرفته شود و با افزایش تعداد نیروی معرفی شده توسط هر دانشگاه، امتیازی به دانشگاه داده شود.

 

بروجری با بیان کار فرهنگی به عنوان عمده کار جهادی عنوان کرد: اولین کار مشخص کردن نقشه راه و بعد همفکری است. در کار فرهنگی ابتدا خود باید الگو باشیم.

 

وی با اشاره به محرومیت روستاها اظهار کرد: دیش ماهواره برای خانواده های شهری سهم مهلک است و برای خانواده های روستایی کفر محسوب می شود.

 

در آخر نشست، مسئول اردوی جهادی شهرستان ضمن بیان برنامه ها و سوابق اجرایی اردوی جهادی بروجرد، مشکلات اردو طی سال های گذشته را یادآور شدند.

 

وی عدم تقدیر از اعضای اردوی جهادی و ریزش اعضا در سال های بعد، کمبود اقلام فرهنگی،  انتظار روستاییان از جهادگران و عدم همکاری برخی مسئولان جهت رفع مشکلات روستاییان  را از مشکلات پیش روی اردوی جادی عنوان کردند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات