مدیر آموزش وپرورش پلدختر:

لرستان خبر: مدیر آموزش وپرورش پلدختر گفت: شهرام جودکی یکی از خیرین شهرستان پلدختر 200 میلیون ریال به مدرسه زینبیه پلدختر کمک کرد. خیرین همواره در امر مدرسه‎سازی پیش قدم بودند و توانسته‎اند، با کار خداپسندانه خود ما را در این امر مهم و مقدس یاری کنند.

لرستان خبر، علی‌رضا افتخاری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در پلدختر ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به‌ویژه مردم شهرستان پلدختر اظهار داشت: شهرام جودکی یکی از خیرین شهرستان پلدختر و از همکاران فرهنگی با تقبل هزینه 200 میلیون ریالی محوطه مدرسه زینبیه پلدختر را آسفالت کرده است.

 

وی با دعوت از خیرین برای کمک برای ساخت و تکمیل پروژههای نیمه تمام آموزش و پرورش پلدختر گفت: خیرین همواره در امر مدرسهسازی پیش قدم بودند و توانستهاند، با کار خداپسندانه خود ما را در این امر مهم و مقدس یاری کنند.

 

افتخاری ضمن تقدیر و تشکر از این خیر پلدختری اظهار داشت: نقش و جایگاه خیرین در ایجاد بستر لازم جهت توسعه فضاهای آموزشی از اهمیت مهمی برخودار است.

 

وی ادامه داد: علی خیرمندی از اهالی پلدختر و مقیم کشور فرانسه نیز عهده‌دار احداث یک باب آموزشگاه متوسطه در شهرستان پلدختر شده و عملیات ساخت آن در حال حاضر آغاز شده است.

 

این مسئول یادآور شد: این آموزشگاه در خیابان هفت تیر و در محل قدیم مدرسه شهدای پلدختر ساخته میشود که اگر به بهرهبرداری برسد، بسیاری از مشکلات دانشآموزان پلدختری در این خصوص حل میشود.

 

وی بیان داشت: ما باید در جذب خیرین در هر زمینهای تلاش کنیم که در این خصوص خیرین مدرسهساز تاثیر بیشتری در توسعه شهرستان دارند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات