مشاور وزیر علوم:

لرستان خبر: مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به دنبال شفاف‎سازی در زمینه ابهامات موجود در زمینه کاری خود هستیم و اگر در این خصوص نیاز به ارائه مستندات و مکتوباتی بر حسب واقعیت شده باشد، ارائه داده‎ایم.

لرستان خبر، عبدالحسین فریدون عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرمآباد و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تفکیک جنسیتی در دانشگاهها گفت: اگر این امر در قالب قانون در بیاید، ما ملزم به اجرای قانون هستیم، اما تاکنون هیچ چیزی در این رابطه به ما اعلام نشده است.

 

وی در خصوص استیضاح وزیر علوم توسط نمایندگان مجلس عنوان داشت: تا حد ممکن تلاش کردهایم، به سوالهای نمایندگان مجلس پاسخ درست بدهیم و تاثیر پاسخ به سئوالات نمایندگان از عملکرد آنها مشخص است.

 

فریدون بیان داشت: امیدواریم با تعامل ایجاد شده، بین وزیر علوم و نمایندگان مجلس از فضای استیضاح عبور کنیم و در این خصوص ما همه تلاش خود را به کار میگیریم، تا در مسیر فعالیتهای قانونی حرکت کنیم و اگر با این صورت جایی مسئله غیرقانونی صورت گرفته یا خدای ناکرده عدولی شده است، به دنبال آن هستیم که این مسائل را به مسیر قانونی ببریم.

 

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: امیدواریم با پیگیریهای که انجام شده است، وزیر علوم از استیضاح به خوبی عبور کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات