معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان خبرداد

لرستان خبر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور در دولت یازدهم ابلاغ شده که این مهم یک کار کارشناسی برای توسعه کشور با هدف خدمت رسانی بهینه به مردم انجام شده است.

لرستان خبر، علی کورانی فر روز سه شنبه در کارگروه ساماندهی دفاتر پیشخوان افزود: مردم، دولت و بخش خصوصی سه رکن اصلی در اجرای این نقشه راه هستند که با همپوشانی و هم افزایی، توان این سه رکن اساسی در راستای توسعه کشور تجمیع خواهد شد.

 

به گفته وی، این نقشه راه با هدف پاکسازی دولت و بهره وری بیشتر در فضای رقابت، ارائه خدمات بیشتر به مردم در قالب هشت برنامه محوری تدوین و ابلاغ شده است.

 

کورانی فر با تاکید بر برون سپاری برخی وظایف دولت، تصریح کرد: هوشمندسازی دولت الکترونیک یکی از هشت برنامه ابلاغی این نقشه است که در ارزیابی عملکرد دستگاهها بسیارمورد تاکید قرار خواهد گرفت.

 

معاون توسعه مدیریت استانداری لرستان گفت: از این رو دستگاهها باید با توجه ویژه به برون سپاری وظایف و خدمات، علاوه بر ارتقای خدمات ارائه شده به مردم، نسبت به تحقق این برنامه های توسعه ای دولت نیز تلاش نمایند.

 

وی همچنین تاکید کرد: دستگاههای اجرایی و اداری استان از انجام مکاتبات غیر ضروری با مرکز که منجر به طولانی شدن روند اقدامات می شود، اجتناب کنند.

 

وی افزود: مدیران و کارشناسان دستگاهها تلاش کنند که با آگاهی از قوانین و تبصره های قانونی، نسبت به رفع سریع مشکلات در استان اقدام کرده تا روند پیشبرد امور، تسریع شود.

 

به گفته وی، دستگاههای استانی که خصوصی سازی شده اند از ظرفیت های خالی استفاده کرده و برای رفاه وجلب رضایت مردم باید بیشتر تلاش کنند.

 

وی همچنین بر نظارت جدی بر فعالیت دفاتر پیشخوان تاکید کرد و گفت: باید در این راستا بازرسی های دوره ای و منسجم از دفاتر پیشخوان انجام و بر مبنای گزارش بازرسی ها اقدام شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات