مدیرکل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل کمیته امداد استان لرستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 2 هزار 277 حامی در قالب طرح‎های مختلف جذب شده است.

لرستان خبر، ولیالله منتظری صبح امروز در نشست با خبرنگاران در خرمآباد گفت: از ابتدای راهاندازی و اجرای طرح اکرام ایتام هدف تنها پرداخت کمک هزینهای اندک به ایتام بود که خوشبختانه پس از مدتها ما شاهد جذب مساعدتهای مادی و معنوی حامیان از تمامی اقشار جامعه از جمله دانشجویان و استادان دانشگاهها، فرهنگیان، کارمندان و... بودهایم و کمک خیرین با ایتام در ماههایی مانند ماه مبارک رمضان به دلیل وجود فضای معنوی این ماه بیشتر میشود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با بیان اینکه این حامیان در قالب طرحهای اکرام ایتام، آتیه ایتام، و... هستند، متذکر شد: از این حامیان تعداد 75 نفر در قالب طرح آتیه ایتام، تعداد یک هزار و 646 نفر در مرکز استان و شهرستانهای تابعه، تعداد 556 نفر در پایگاههای خارج از استان سرپرستی ایتام را برعهده گرفتهاند.

 

منتظری با اشاره به اینکه جمع کل مبالغ دریافتی از طرف حامیان دو میلیارد و 524 میلیون و 566 هزار ریال بوده است، تصریح کرد: همچنین از تعداد 13 هزار و 569 یتیم در قالب طرحهای مفتاحالجنه در ماه مبارک رمضان بازدید به عمل آمده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات