مدیرکل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: خیرین لرستانی در طرح شفا مبلغ 92 میلیون و 300 هزار ریال به بیماران تحت پوشش کمیته امداد کمک کردند.

لرستان خبر، ولیالله منتظری صبح امروز در دیدار با ایتام خرمآبادی از شرکت پررنگ خیرین در طرح‌های شفا و کوثر در این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی در راستای احیاء و ترویج سنت‌های حسنه در بین آحاد جامعه با کمک و یاری حامیان و خیرین در جهت توسعه مشارکت‌های مردمی و تقویت اصل هم‌بستگی اجتماعی با صحت عملکرد و جلب اعتماد عمومی اقدام به طراحی و اجرای طرح‌های مختلف مشارکت‌های مردمی کرده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با بیان اینکه مردم نیکوکار استان با مشارکت در طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان نقش تاثیرگذاری دارند، تصریح کرد: طرح کوثر در راستای تامین هزینه ازدواج و جهیزیه نوعروسان و طرح شفا در راستای کمک به بیماران نیازمند است.

 

منتظری اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان تعداد 34 خیر در طرح شفا جهت حمایت از بیماران تحت حمایت با کمیته امداد همکاری کرده‌اند و در این راستا مبلغ 92 میلیون و 300 هزار ریال به این بیماران مساعدت کرده‌اند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود به شرکت 18 خیر در طرح کوثر اشاره کرد و گفت: در این راستا از تعداد 68 نوعروس با اهدا 749 میلیون ریال حمایت شد.

 

وی در پایان از حمایت و اعتماد مردم تشکر و قدر‌دانی نمود و ابراز امیدواری کرد، کمک‌های جمع‌آوری شده در کمترین زمان به دست نیازمندان برسد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات