فرماندار شهرستان دورود:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان دورود با اشاره به اهمیت آموزش در افزایش ایمنی برای خانواده‏‌ها گفت: می‏‌توان با اجرای برنامه‌‏های مدون آموزشی و با معرفی فعالیت‏‌های پرخطر به خانواده‏‌ها میزان قابل توجهی از حوادث به وجود آمده در خانه‎ها را کاهش داد.

لرستان خبر، ماشاءالله نعمتی صبح امروز در جلسه کمیته جامعه ایمن شهرستان دورود اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته جامعه ایمن بررسی نقاط پرخطر و غیر ایمن در سطح شهرستان و جامعه است که باید برای اصلاح این نقاط برنامه‏‌ریزی و اقدام شود.

 

وی ادامه داد: فعالیت در زمینه آموزش علاوه بر آن که از هزینه کمتری برخوردار است، میتواند در رسیدن به هدف نهایی که همان جامعه ایمن برای شهروندان است، کمک شایان و قابل توجهی کند.

 

نعمتی با بیان اینکه باید هدف همه ما ایجاد جامعهای ایمن باشد، تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف و اجرای برنامه‌‏های این کمیته تخصصی به همکاری همه دستگاه‏‌ها به خصوص دستگاههایی مثل شهرداری، شبکه بهداشت، اداره راه و شهرسازی و سایر ارگان‌ها نیاز است.

 

فرماندار شهرستان دورود با بیان اینکه دو کمیته آموزش و پیگیری مصوبات در زیر مجموعه کمیته جامعه ایمن تشکیل می‏شود، عنوان داشت: هر یک از این کمیته‏‌ها وظیفه تخصصی خود را داشته و باید به طور جدی به دنبال اجرایی کردن تصمیمات و برنامه‏‌های در دست اجرا در حوزه خود باشند.

 

این مسئول با اشاره به برخی از مشکلات مبلمان شهری و نقاط حادثه آفرین در سطح شهر دورود، تأکید کرد: باید همه این نقاط شناسایی و مسئولان مربوطه به دنبال رفع مشکلات باشند.

 

وی افزود: ناهماهنگی و غیر استاندار بودن برخی از سرعتگیرهای خیابانها در سطح شهر یکی از مشکلات این حوزه است، که باید طبق اصول و قواعد ساماندهی شوند.

 

در ادامه نقاط حادثه‌ساز در سطح شهرستان دورود مطرح و راه‏‌های ایمن‏ سازی این نقاط حادثه آفرین بررسی شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات