فرماندار بروجرد:

لرستان خبر: فرماندار بروجرد گفت: جوانان ایران اسلامی باید بدانند که امنیت کشور مرهون مجاهدت های جوانانی بوده است که رشادت ها و ایثارگری های آن ها الگویی برای نسل امروز و همه ما است که اگر مجاهدت های آن ها نبود امروز امنیت و آسایش در کشور حاکم نبود.

لرستان خبر، رضا آریایی امروز در گردهمایی عملیات والفجر 2 که با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی  شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت یادآور خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که مظلومانه در اوایل انقلاب اسلامی مورد آماج اقدامات تروریستی آمریکا قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

 

وی با اشاره به شعار امسال در هفته دولت افزود: هفته دولت با شعار آرامش و امید در جامعه، از فردا آغاز می شود که  فرصت خوبی برای معرفی توانمندی های خدمات دولت به مردم است که بتوانیم این خدمات را به مردم ارائه نماییم.

 

فرماندار ویژه بروجرد تصریح کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای شهرهای استان لرستان است که از حضور وزرا به منطقه خود در راستای رفع مشکلات موجود استفاده کنند  که از بین وزیران دولت یازدهم وزیر دفاع در هفته دولت به شهرستان بروجرد سفر می کند.

 

آریایی با اشاره به شبیه سازی عملیات و الفجر2 در بروجرد خاطرنشان کرد: متأسفانه برنامه های شبیه سازی در مناطق کشور به طور جدی اجرا نمی شود و این در حالی است که در جنگ جهانی 4 ساله تمامی برنامه های آن زمان از طریق فیلم و برنامه های دیگر به نمایش درمی آید اما برنامه های 8 ساله دفاع مقدس خیلی کمرنگ نمایش داده می شود که باید به برنامه های دفاع مقدس نگاه ویژه شود زیرا این فرهنگ باید به نسل جوان امروز انتقال داده شود.

 

وی  با اشاره به اینکه نسل امروز وقایع جنگ را از نزدیک مشاهده نکرده و آن را احساس نکردند و ما باید آن را برای آن ها تداعی نماییم عنوان کرد: جوانان ایران اسلامی باید بدانند که امنیت کشور مرهون مجاهدت های جوانانی بوده است که رشادت ها و ایثارگری های آن ها الگویی برای نسل امروز و همه ما است که اگر مجاهدت های آن ها نبود امروز امنیت و آسایش در کشور حاکم نبود.

 

فرماندار ویژه بروجرد اظهار کرد: امیدواریم بازسازی عملیات والفجر 2 مانند سال گذشته باید به صورت موفقیت آمیز اجرا شود و تاثیر گذاری آن را مانند سنوات گذشته در بین جوانان بروجردی به عینه مشاهده نماییم.

 

وی افزود: همه دستگاه های اجرایی بروجرد باید با بسیج ناحیه سپاه و گروه 24 بعثت همکاری لازم را در راستای اجرا این بازسازی عملیات انجام دهند تا شاهد بازسازی عملیات جذاب باشیم که گوشه ای از مجاهدت های آن زمان را به نحوه احسن به تصویر کشیده شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات