عصر امروز /

لرستان خبر: عصر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دورود از ساختمان اداری شهرداری شهر چالانچولان و ایستگاه آتش‌نشانی این شهر همزمان با پنجمین روز از هفته دولت بهره‌برداری شد.

لرستان خبر، این پروژه با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان در محیطی به مساحت 780 متر مربع احداث و امروز با حضور عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، ماشاءالله نعمتی فرماندار شهرستان دورود و جمعی از مسئولان شهرستان دورود به بهره‌برداری رسید.

 

در حاشیه این مراسم مرتضی یاراحمدی بخشدار سیلاخور ضمن گرامیداشت هفته دولت و دهه کرامت با اشاره به اقدامات انجام شده، در بخش سیلاخور گفت: احداث زیرگذر زرگران یکی از این اقدامات بود که با همکاری نماینده شهر و فرماندار با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان اجرا شد.

 

وی با اشاره به پروژه احداث پل لبان ادامه داد: با گذشت 50 سال از عمر پل قدیمی نیاز به احداث پل جدید احساس می‌شد و امیدواریم تا پایان سال این پروژه به بهره‌برداری برسد و مشکل طغیان رودخانه در فصل زمستان حل شود.

 

مرتضی یاراحمدی با اشاره به برخی مشکلات بخش سیلاخور گفت: بهسازی برخی معابر و خیابان‌ها از مشکلات این شهر است که به دلیل کمبود اعتبارات با آن مواجه هستیم.

 

بخشدار سیلاخور با اشاره به احداث چاه آب شرب جدید در شهر چالانچولان گفت: پس از مشکلاتی که برای تنها منبع آب شرب شهر رخ داد، با تلاش‌های آبفا یک حلقه چاه جدید احداث شده است، اما در حال حاضر به احداث یک حلقه چاه جدید به عنوان رزرو در مواقع ضروری نیاز است که به همکاری مسئولان عزیز در بخش تامین اعتبار نیازمند هستیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات