معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان:

لرستان خبر: معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان گفت: با توجه به اینکه به زودی جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در لرستان برگزار می‎شود، بنابراین از همه رسانه‎ها، مطبوعات و خبرگزاری‎های استان لرستان می‎خواهیم، آثار خود را از 30/10/92 تا 30/10/93 به معاونت نیروی انتظامی لرستان ارسال کنند.

لرستان خبر، رضا شیراوژن صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرمآباد اظهار داشت: این آثار میتواند در قالب مصاحبه، گزارش، خبر و... باشد که پس از بررسیهایی که انجام میشود، رسانههای برتر مشخص و تجلیل میشوند و ما از رسانهها تقاضا داریم، نسبت به ارسال اخبار خود هر چه سریعتر اقدام کنند.

 

این مسئول یادآور شد: ما معتقد هستیم، رسانهها تاثیر به سزایی در کاهش جرم و آسیبهای اجتماعی در جامعه دارند، به همین منظور به دنبال تعامل هر چه بیشتر با آنها هستیم.

 

شیراوژن ادامه داد: رسانهها نقش زیادی در تامین امنیت عمومی و حفظ آن در جامعه دارند که در این راستا از همه آنها خواستار کمک مضاعف به نیروی انتظامی لرستان هستیم.

 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان در خصوص طرح پلیس افتخاری در لرستان خاطرنشان کرد: این طرح به صورت کامل در استان انجام شده است و استخدامها از افراد متقاضی انجام شده است، امیدواریم این افراد ما را به خوبی در برقراری نظم و امنیت عمومی کمک کنند، تا یک استان امن و با احساس امنیت بالا داشته باشیم، زیرا آمار در این استان خوب است، اما متاسفانه احساس امنیت به خوبی برای مردم ایجاد نشده است و در این خصوص باید تلاش خود را مضاعف کنیم که رسانهها ما را در این امر میتوانند به خوبی یاری کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات