به منظور مبارزه با تخلفات در استان /

لرستان خبر: فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت : در راستای مبارزه با تخلفات دوربین های نظارتی در مناطق جرم خیز استان نصب خواهد شد.

لرستان خبر ،سردار 'محمد قنبری ' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود : با توجه به اینکه منطقه کهریز نقطه ورودی و خروجی شهرستان خرم آباد است مورد ساماندهی و نظارت نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت .
 

وی اظهار داشت : در حال حاضر منطقه کهریز متاسفانه به محل فروش مواد مخدر تبدیل شده است و برخورد با متخلفان در راستای ساماندهی این منطقه امری ضروری است .
 

وی در این راستا از نصب دوربین در منطقه کهریز شهر خرم آباد خبر داد و گفت: برای ساماندهی منطقه کهریز در حال نصب دوربین هایی برای شناسایی افراد فروشنده و خریدار مواد مخدر هستیم تا از این طریق جلوی عمل این افراد که 100 درصد خلاف قانون است گرفته شود.
 

وی افزود: در راستای مبارزه با تخلفات در استان نیروی انتظامی تمام توان خود را برای برقراری امنیت در لرستان را بکار گرفته است ، به طوریکه لرستان در این راستا رتبه خوبی در کشور کسب کرده است.
 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ضامن اجرای قانون در کشور است ،تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین قاطع عمل کند این افراد دیگری جرات نخواهند کرد به کارهای خلاف خود ادامه دهند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات