قائم مقام کمیته امداد بروجرد:

لرستان خبر: قائم مقام کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: 66 درصد از مددجویان تحت حمایت این شهرستان زنان سرپرست خانوار هستند. توجه ویژه جهت کمک به این خانوارها یکی از اولویت‏‌های کاری ما محسوب می‏‌شود.

لرستان خبر، محمد پارسا صبح امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: با توجه به اینکه جمعیت تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بروجرد 10 هزار و 363 خانوار هستند، از این تعداد 6 هزار و 677 زن سرپرست خانوارها هستند که حدود 66 درصد این جمعیت را تشکیل می‌‏دهند، بنابراین توجه ویژه جهت کمک به این خانوارها یکی از اولویت‏‌های کاری ما محسوب می‏‌شود.

 

قائم مقام کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: امداد به منظور افزایش مهارت و ارتقای سطح آگاهی زنان سرپرست خانوار و بالا بردن سطح اقتصاد معیشتی آنان توجه ویژه‏ای به آموزش این قشر که جمعیت فراوانی را تشکیل می‏‌دهند، دارد.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون افزایش توانایی‌‏های مهارتی زنان سرپرست خانوار از اولویت و موضوعات مورد توجه امداد شهرستان بوده است، ادامه داد: زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این شهرستان در بخش‌‏های مختلف دوره‏‌های آموزشی جهت تربیت فرزندان، تشویق به انجام ازدواج مجدد موفق و نحوه مدیریت اقتصادی زندگی آموزش‏‌های لازم را فراگرفته‌‏اند.

 

قائم مقام کمیته امداد شهرستان بروجرد همچنین به کارگاه‏‌های آموزشی دختران بازمانده از تحصیل در شرف ازدواج اشاره کرد و تصریح کرد: در این دوره نیز نحوه تشکیل زندگی مشترک، معیارهای ازدواج صحیح و موفق، چگونگی ازدواج به فرد ایده‏‌آل و دیگر موارد به این گروه از جامعه هدف کمک نموده است.

 

وی خواستار توجه ویژه مسئولان به زنان سرپرست خانوار شد، زیرا این گروه در تربیت و ترویج فرهنگ خانوارها نقش مهم و اساسی دارد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات