مشاور وزیر آموزش و پرورش:

لرستان خبر: مشاور وزیر آموزش و پرورش در زمینه بازنشستگان گفت: امسال 25 هزار معلم در سطح کشور بازنشسته می‌شود که برای جایگزینی این نیروها آموزش و پرورش‌های سراسر کشور نیروهای خود را ساماندهی کردند.

لرستان خبر، احمد صافی صبح امروز در حاشیه مراسم زنگ شکوفه‌ها که در دبیرستان صدیقه کبری خرم‌آباد با حضور جمعی از مسئولان لرستانی برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 730 هزار بازنشسته آموزش و پروش در سطح کشور وجود دارد یعنی 65 درصد بازنشستگان کشور مختص به آموزش و پرورش هستند.

 

وی در ادامه به تغییر کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: بر اساس طرح تحول آموزش و پرورش کتاب‌ها به تدریج تغییر پیدا می‌کنند و امسال کتاب‌های پایه چهارم و هشتم تغییر می‌کنند.

 

صافی یادآور شد: تا کنون 31 عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف آموزشی در سطح کشور به چاپ رسانده‌ام که بخشی از این کتاب‌ها برای خانواده‌ها تالیف شده و بخشی از آنها با زبان‌های مختلف انگلیسی عربی و غیره ترجمه شده است.

 

مشاور وزیر آموزش و پرورش در زمینه بازنشستگان گفت: بعد از بازنشستگی فرهنگیان پنج نوع خدمات به آنها شامل تکریم بازنشستگان، تجلیل از آنها اعزام بازنشستگان به مناطق دیدنی استان‌ها و توجه جدید بیمه تکمیلی آنها در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: دوم مهر ماه تا 9 مهر هفته سالمندان و بازنشستگان انتخاب شده است که در این هفته ما برنامه‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف داریم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات