دیشب /

لرستان خبر: دیشب با حضور جمعی از مسئولان لرستانی و جمعی از اقشار مختلف مردم بروجرد بازسازی عملیات والفجر 2 در شهرستان بروجرد آغاز شد.

لرستان خبر، دیشب با حضور جمعی از مسئولان لرستانی از جمله علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، سردار محمدکشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) لرستان، علی حسین پازدار، معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، سعید شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، امام جمعه، فرماندار و جمعی از اقشار مختلف مردم بروجرد بازسازی عملیات والفجر 2 در شهرستان بروجرد آغاز شد

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد در مراسم آغاز بازسازی عملیات والفجر 2 در شهرستان بروجرد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: بازسازی عملیات والفجر 2 در شهرستان بروجرد محوریترین برنامه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در لرستان است.

 

محمد پاپی‏ نژاد عنوان داشت: هر ساله بازسازی عملیات به پاسداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدا، ایثارگران و جانبازان اجرایی می‌‌شود.

 

وی ادامه داد: بازسازی عملیات والفجر 2 از امشب به مدت هفت شب در بلوار شهید دستجردی شهرستان بروجرد از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در حاشیه این بازسازی، تأکید کرد: در بازسازی عملیات والفجر 2 کانال کمیل، هنزله، صحنه شهادت شهیدان تنه کار و جلال کاوند نیز بازسازی می‌شوند.

 

وی افزود: در سال‌‏های گذشته یکی از عملیات‌ دوران دفاع مقدس در خرم‌آباد بازسازی شده است و این در حالی است که عملیات والفجر 2 در شهرستان بروجرد در سال گذشته بازسازی و امسال نیز این عملیات در همین شهرستان بازسازی می‏شود.

 

پاپی‌نژاد عنوان داشت: در سال گذشته هر شب بیش از 5 هزار شهروند بروجردی از نزدیک بازسازی این عملیات را ملاحظه کرده‏اند و امیدواریم امسال نیز مردم استقبال گسترده‌ای از بازسازی این عملیات داشته باشند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد در ادامه بیان داشت: در بازسازی عملیات والفجر 2 سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه، دستگاه‌های اجرایی لرستان و شهرستان بروجرد و ... حضور داشته باید از همه آنها تقدیر و تشکر کنیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات