مدیر کمیته امداد دورود:

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان دورود گفت: حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان دورود در شهریورماه سال جاری بیش از 54 میلیون تومان به صورت نقدی به حساب ایتام تحت حمایت کمیته امداد واریز کردند که نسبت به شهریور سال گذشته از رشد 93 درصدی برخودار بوده است.

لرستان خبر، اسدالله اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دورود به درآمد شهریور ماه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: حامیان نیکوکار در شهریورماه سال گذشته مبلغ 28 میلیون تومان به حساب ایتام واریز کردند که با تلاش مجموعه توسعه مشارکت‌های مردمی و طرح اکرام و ایتام این مدیریت و حمایت‌های بی‌دریغ خیرین نیکوکار توانسته‌اند درآمد شهریور امسال را به 65 میلیون تومان افزایش دهند.

 

وی به تعداد حامیان اشاره کرد و افزود: در شهریورماه سال گذشته ایتام تحت حمایت 1191 حامی بودند، ولی در شهریور امسال تعداد 1407 حامی دارند که از رشد خوبی برخوردار بوده، به این معنی که هر یتیم حداقل سه حامی بومی و غیربومی دارد.

 

اسدی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه کمک‌های غیرنقدی حامیان در شهریورماه سالجاری بیش از 11 میلیون تومان بوده، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها شامل پوشاک، لباس فرم مدارس، ارزاق، گوشت، کمک جهیزیه وغیره بوده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار ایتام قرار گرفته است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان دورود گفت: با توجه به نیاز مالی ایتام ما همچنان چشم انتظار مساعدت و مشارکت حامیان و خیرین نیکوکار هستیم، تا ایتام تحت حمایت به شکل شایسته بتوانند امرارمعاش کنند.

 

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و شروع بهار تعلیم و تربیت و نزدیک شدن جشن عاطفه‌ها دست همه هموطنان عزیز را برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌فشاریم تا به این طریق شادی‌هایمان را با ایتام تحت حمایت تقسیم کنیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات