شهردار بروجرد:

لرستان خبر: شهردار بروجرد گفت: نیرو‌های عملیاتی این سازمان همواره تحت دوره‌های آموزشی مکرر قرار داشته تا در مواقع اضطرار، حادثه‌های غیر قابل پیش بینی و انجام عملیات امداد و نجات انجام وظیفه کنند.

لرستان خبر، منوچهر یوسفی ظهر امروز در مراسم روز آتش‌نشان در این شهرستان اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی شهرستان بروجرد با چهار ایستگاه، 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین و با 85 نفر نیروی عملیاتی در مواقع خطر به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

 

شهردار بروجرد تصریح کرد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی در مواقع خطر با سرعت در صحنه‌های حادثه حاضر شده‌اند و در مقابل حوادث ناگوار آمادگی لازم را دارند.

 

یوسفی تاکید کرد: تعداد عملیات‌هایی که در سال جاری توسط سازمان آتش‌نشانی انجام شده 229 مورد بوده که در آن منازل مسکونی، اماکن تجاری دچار حادثه شده‌اند.

 

وی اظهار کرد: 129 فقره عملیات در حوزه باغات و مزارع و 125 امداد جاده‌ای نیز صورت گرفته که نشان دهنده آمادگی نیرو‌های عملیاتی در برابر حوادث است.

 

شهردار بروجرد بیان داشت: آتش‌نشان‌ها همواره در اجرای عملیات‌ها ازخود گذشتگی و جان فشانی‌های بسیاری را در راه خدمت‌رسانی و کمک به همنوعان خود داشته‌اند.

 

یوسفی با اشاره به اینکه پنج دستگاه موتورسیکلت به ناوگان آتش نشانی اضافه شده، خاطر نشان کرد: این تعداد موتور سیکلت به عنوان یگان‌های پیشرو به محل حادثه رفته تا نیرو‌های کمکی و عملیاتی سامان آتش نشانی به محل برسند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات