فرمانده نیروی انتظامی لرستان :

لرستان خبر: فرمانده نیروی انتظامی لرستان از کشف و ضبط 76 کیلو و 377 گرم شیشه و دستگیری 9 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان های دلفان و کوهدشت خبر داد .

لرستان خبر ، سردار 'محمد قنبری'روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود : در پی گزارش فعالیت دو نفر که با راه اندازی یک کارگاه تولید و ساخت مواد مخدر صنعتی اقدام به تهیه و توزیع شیشه پی گیری این اقدام در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران مواد مخدر شهرستان دلفان قرار گرفت .
 

وی اظهار کرد: بر این اساس ماموران با کار اطلاعاتی شبانه روزی هر دو متهم را در دلفان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
 

وی گفت : در بازرسی از محل تولید مواد مخدر ، 52 کیلو و 331 گرم شیشه کشف شد.
 

وی اظهار داشت : همچنین در عملیاتی دیگر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران مواد مخدر کوهدشت ، موفق به انهدام یک باند هفت نفره تهیه و توزیع مواد صنعتی و کشف 24 کیلو و 46 گرم شیشه شدند.


وی افزود :در این راستا با تلاش بی شائبه و فداکارای پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان چندین ماه روی این موضوع کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت گسترده صورت گرفته و سرانجام مشخص شد این دو باند قصد داشته محموله هایی با اوزان زیاد تولید و در اختیار اعضاء شبکه توزیع قرار دهند.
 

به گفته 'قنبری' در مجموع این عملیات ها ، 9 متهم همراه با 76 کیلو و 377 گرم شیشه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات