عصر امروز /

لرستان خبر: عصر امروز پیشکسوتان بسیجی جهاد و شهادت ناحیه مقاومت سپاه به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد در کانون شهید رجایی شهرستان بروجرد گرد هم آمدند.

لرستان خبر، محمدتقی گودرزی عصر امروز در اجتماع  پیشکسوتان بسیجی جهاد و شهادت ناحیه مقاومت سپاه به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد در کانون شهید رجایی این شهرستان، اظهار داشت: بسیج پیشکسوتان در قالب کمیته‌ها در کنار بسیج ناحیه مقاومت بوده و در عرصه جنگ فرهنگی به عنوان مشاوران عالی فعالیت می‌کند.  

 

وی ادامه داد: این نهاد متشکل از جمعیت هدف، رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان داوطلب زمان دفاع مقدس و جانبازان است.

 

فرمانده بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه مقاومت سپاه بروجرد خاطرنشان کرد: هدف از این گردهمایی گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دروان دفاع مقدس است.

 

گودرزی عنوان کرد: محور اجرای این برنامه ابلاغ برنامه‌های سازمان پیشکسوتان بوده که تاکنون حدود 400 نفر جذب این نهاد شده‌اند.

 

وی عنوان داشت: بسیج پیشکسوتان در قالب کمیته‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و دفاعی، اقتصاد و ورزش به عنوان مشاور در کنار بسیج شهرستان بروجرد قرار دارد.

 

فرمانده بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه مقاومت سپاه بروجرد در پایان یادآور شد: همچنین این نهاد در مساجد نیز به عنوان حلقه‌های صالحین که حدود 22 نفر عضو دارد، به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • بهمن

    ایا بسیجیان جهادوشهادت مقر دارند

نظرات