فرماندهی انتظامی لرستان:

لرستان خبر: فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در هفته ناجا با توزیع بسته‏ های فرهنگی در سطح مدارس و مساجد در زمینه عفاف و حجاب ، پیامدهای ماهواره و تهدیدهای فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی می شود. .

لرستان خبر ،سردار 'محمد قنبری ' روز دو شنبه در تشزیح برنامه های هفته نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری هفته ناجا از 14 مهرماه جاری ، اظهار داشت : هفته ناجا فرصت مناسبی است تا پلیس و نیروهای انتظامی بتوانند، اقتدار خود را به اقشار مختلف مردم نشان داده و آن ها را با توانمندی خود آشنا کنند.
 

وی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا «پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار» گفت : دیدار کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه، عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای مراسم قرائت پیام مهر در مدارس، اجرای توانمندیهای یگان‏ های ویژه در سطح پارکها و میادین و توزیع بسته‏ های فرهنگی در سطح مدارس و مساجد در زمینه عفاف و حجاب، پیامدهای ماهواره، تهدیدهای فضای مجازی و شیطان‏ پرستی از برنامه های هفته ناجا در لرستان است.
 

به گفته وی ارائه خدمات مشاوره‏ ای به مردم، برگزاری نمایشگاه دانش ‏بنیان پلیس، افتتاح مجمع نخبگان پلیس لرستان با همکاری بسیج و دانشگاهها، ملاقات چهره به چهره مسئولان انتظامی استان با مردم، برگزاری همایش همیاران پلیس و حضور مسئولان انتظامی در مساجد و مدارس از دیگر برنامه‏ های هفته ناجا است.
 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که هفته ناجا فرصت مناسبی است تا مشارکت مردم با نیروی انتظامی بیشتر و فعالیت ‏های این نیروها را به اطلاع مردم برسانیم، دیدار با خانواده‏ های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست‏ های تخصصی و برگزاری محافل انس با قرآن و تقدیر از نیروهای انتظامی استان را از دیگر برنامه های هفته ناجا در استان لرستان برشمرد.
 

سردار قنبری در ادامه با بیان این که ما بهدنبال تعامل با همه دستگاه‏ های اجرایی، نخبگان، اصحاب رسانه، نهادهای مردمی و غیردولتی هستیم تا لرستان را به یک استان کامل امن و بدون جرائم تبدیل کنیم، گفت: در شش ماهه اول سال جاری شاهد کاهش 34 درصدی سرقت منزل، 40 درصدی سرقت مغازه، هفت درصدی سرقت خودرو، 32 درصدی سرقت موتورسیکلت، 41 درصدی کیف قاپی و 35 درصدی سایر سرقت ها بودیم،

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات