رئیس کمیته امداد بروجرد گفت:

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد بروجرد با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین برنامه های این نهاد ارائه آموزش های مهارتی به مددجویان است خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان ارائه آموزش های مهارت آموزی است.

لرستان خبر، علی معظمی گودرزی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار کرد: امسال در راستای اشتغال مددجویان، کمیته امداد بروجرد 77 طرح خود اشتغالی به ارزش 5 میلیارد و 380 برای مددجویان کمیته امداد بروجرد اشتغال ایجاد کرده است.

 

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده در بروجرد افزود: این طرح ها شامل 26 طرح خودکفایی به ارزش 3 میلیارد و 660 میلیون ریال،21 طرح توان افزایی به ارزش یک میلیارد و 80 میلیون ریال و 30 طرح کار انگیزی به ارزش 640 میلیون ریال بوده است.

 

رئیس کمیته امداد بروجرد تصریح کرد: اجرای طرح های فوق در زمینه های دامداری، گاوداری، مشاغل خانگی، جوشکاری و سوپر مارکت است.

 

وی  از آموزش مهارتی 135 نفر از مددجویان این نهاد خبر داد و عنوان کرد: امسال تعداد 135 نفر از مددجویان مستعد کار از آموزش های بلند مدت و کوتاه مدت بهره‌مند شدند.

 

رئیس کمیته امداد بروجرد با اشاره به کمک به مردم غزه و استقرار پایگاه‌های کمیته امداد در سطح این شهر ستان افزود: کمک های مردمی که توسط پایگاهای کمیته امداد این شهرستان جمع آوری شده است برای کمک به کودکان غزه و بازسازی ویرانه های جنگ نابرابر اسرائیل و غزه به مردم  بی دفاع غزه هزینه می‌شود.

 

وی از کمک 8 میلیون و 627 هزار ریال به مردم غزه خبر داد و گفت: در راستای کمک به مردم غزه شهروندان بروجردی تاکنون 8 میلیون و 627 هزار ریال کمک کردند.

 

معظمی گودرزی از برگزاری جشن عاطفه ها اشاره کرد وگفت: در جشن عاطفه های سال گذشته یک میلیون و 537 هزار تومان توسط مردم بروجرد جمع آوری شد که در بین نیازمندان تقسیم شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات