به منظور قدردانی از تلاش های شبانه روزی/

لرستان خبر: طی مراسمی صبح امروز استاندار لرستان از زحمات فرمانده انتظامی لرستان و نیروی انتظامی استان در کاهش و پیشگیری جرم قدردانی کرد.

لرستان خبر، صبح امروز هوشنگ بازوند استاندار لرستان طی مراسمی لوح سپاسی را به منظور قدردانی از تلاشهای بی‏دریغ و شبانهروزی سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی لرستان لوح سپاسی را تقدیم کرد.

 

استاندار لرستان در این مراسم ضمن تبریک هفته ناجا به همه نیروهای پر اقتدار نیروی انتظامی لرستان به ویژه فرمانده این نیروها سردار قنبری اظهار داشت: این لوح به منظور قدردانی از عملکرد و تلاشهای شبانهروزی نیروی انتظامی لرستان در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‏گذاری شده است، به وی تقدیم می‏شود، زیرا نیروی انتظامی لرستان با تلاشهای خود توانستهاست، امنیت چشمگیری را در استان لرستان به وجود بیاورد.

 

هوشنگ بازوند ادامه داد: نیروی انتظامی لرستان در کاهش و پیشگیری جرم توانسته است، به خوبی عمل کند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی عنوان داشت: امیدواریم این نیروها در سایه حضرت ولی عصر و رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره در پاسداری از خون شهیدان جهان اسلام به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت در جامعه به ویژه استان لرستان موفق و پیروز باشند.

 

این مسئول یادآور شد: سردار قنبری یکی از موفقترین فرماندهان نیروهای نظامی استان است که توانسته است، با برنامهریزی صحیح و تلاشهای بی‏دریغ لرستان را یک استان امن و زمینه را برای جذب سرمایه‏گذاران خارجی در این استان فراهم کند، بنابراین ما باید قدردان این نیروها باشیم.

 

هوشنگ بازوند استاندار لرستان در ادامه این جلسه از حسین نجفی فرمانده انتظامی شهرستان خرم‏آباد، قدرتالله دالوند رئیس پلیس آگاهی لرستان، حشمتالله اسکینی رئیس پلیس راهور لرستان، علی احمدی تبار جانشین انتظامی لرستان، سید توکل طاهری مسئول حفاظت نیروی انتظامی لرستان، حجتالاسلام ابراهیم دانشی رئیس عقیدتی سیاسی ناجای لرستان، علی عبدیپور مسئول حوزه نیروی انسانی ناجای لرستان، مهدی صاحب ساده کار رئیس دفتر تحقیقات نیروی انتظامی لرستان و...با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات