مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امروز زنگ جشن عاطفه‌ها در 2300 مدرسه ابتدایی استان لرستان و در مجموع 4 هزار و 200 آموزشگاه این استان به صدا درآمده است.

لرستان خبر، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان صبح امروز در مراسم زنگ جشن عاطفه‌ها در خرم‌آباد ضمن تبریک سال تحصیلی جدید گفت: امروز مراسم زنگ جشن عاطفه‌ها در 2300 مدرسه ابتدایی استان لرستان و در مجموع 4 هزار و 200 آموزشگاه این استان به صدا درآمده است.

 

گودرز کریمی‌فر عنوان داشت: افراد نیکوکار باید در این زمینه دست دانش‌آموزان نیازمند را بگیرند و آنها را در زمینه‌های مختلف شاد کنند.

 

این مسئول تصریح کرد: عده‌ای بزرگ می‌شوند و عده‌ای دیگر بزرگی را بدست می‌آورند و آن دسته از کسانی که بزرگی را با خود به همراه دارند افراد نیکوکار هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان اظهارداشت: در سال تحصیلی جدید 300 هزار دانش‌آموز لرستانی وارد 4 هزار و 200 آموزشگاه شدند تا سال تحصیلی 93 - 94 را با موفقیت به سرانجام برسانند.

 

کریمی‌فر خاطرنشان کرد: بیش از 19 هزار دانش‌آموز بی بضاعت در 4 هزار و 200 مدرسه استان لرستان مشغول به تحصیل هستند که چشمان این دانش‌آموزان در انتظار خیرین و نیکوکاران برای کمک به آنها است.

 

کریمی‌فر عنوان داشت طبق فرمایش امام رضا (ع) احسان و نیکوکاری اولین فرمان عقل پس ازایمان است ما انتظار داریم مردم نیکوکار استان لرستان با توجه به اینکه در سال گذشته یک میلیارد تومان هدایا تقدیم دانش‌آموزان بی بضاعت کرده‌اند امسال این رقم را دو برابر کنند.

 

لازم به ذکر است مراسم جشن عاطفه‌ها امروز در خرم‌آباد با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات