رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پلدختر :

لرستان خبر: رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پلدختر در همایش تکریم سالمندان زیر پوشش کمیته امداد پلدخترگفت:60 درصد سالمندان تحت پوشش موفق به دریافت وام اشتغال شدند.

 

لرستان خبر ، 'علی میرزا خدایی' روز پنج شنبه در همایش تکریم سالمندان زیر پوشش کمیته امداد پلدختر اظهارداشت: این وام با هدف ایجاد اشتغال و افزایش امید به زندگی در سالمندان پرداخت شده است.
 

وی با بیان این که طرح سالمندان در کمیته امداد توسط شهید رجایی پایه ریزی شد افزود: این طرح افراد بالای 60 سال را در بر می گیرد که دو هزار و 400 نفر سالمند زیر پوشش کمیته امداد شهرستان پلدختر هستند که 60 درصد آنان موفق به دریافت وام شده اند.
 

وی گفت: سالمندان زیر پوشش کمیته امداد پلدختر از برنامه های آموزشی؛ بهداشتی این نهاد بهره مند می شوند.
 

امام جمعه پلدختر با گرامیداشت یاد خاطره شهید رجایی و تبریک روز جهانی سالمند گفت: سالمندان سرمایه های ارزشمند هر جامعه و مایه افتخار و قابل احترام هستند وتکریم به سالمندان باید در جامعه به یک سنت تبدیل شود.
 

حجت الاسلام 'علی محمد لروند' توجه به سالمندان را امری ضروری دانست و افزود: احترام و تکریم سالمندان برما واجب است و احترام و تامین رفاه سالمندان به ویژه آنانی که زیر پوشش کمیته امداد هستند یک وظیفه انسانی و یک تکلیف الهی است.
 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدختر حضور سالمندان در خانواده ها را موجب برکت دانست و گفت: استفاده از تجربیات پر بار سالمندان چراغ راه درخشانی برای آینده ایران اسلامی و افراد است.



'احمد کرموند' احترام به سالمندان را ضروری دانست و افزود:سالمندان بخشی از زندگی ما هستند و جایگاه والایی دارند و باید به آنها احترام گذاشت و خانواده ها باید قدر این سرمایه های ارزشمند را بدانند و از تجربه و اطلاعات سالمندان استفاده کنند.
 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدختر نیز درباره سلامت و تغذیه خانواده، به ویژه تغذیه صحیح سالمندان اشاره کرد و گفت: توجه به تغذیه و سلامت سالمندان بسیار با اهمیت است و باید به سلامت آنان اهمیت بیشتری داد.
 

در ادامه از تعدادی از سالمندان و بازنشستگان کمیته امداد ، شهرداری ، آب و فاضلاب و شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختربا اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات