در شش ماهه نخست امسال /

لرستان خبر: فرمانده انتظامی لرستان گفت : در شش ماه نخست سالجاری با همکاری سپاه پاسداران وسربازان گمنام اطلاعات استان حدود دو تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شد.

لرستان خبر ،سردار 'محمد قنبری ' روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود : درمهر ماه سال جاری 560 کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی این استان کشف و ضبط شده است. همچنین در شش ماه نخست سالجاری 37 باند حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر در لرستان منهدم شده است .
 

وی تصریح کرد : در این راستا با همکاری سپاه پاسداران وسربازان گمنام اطلاعات استان حدود دو تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شده که از این میزان حدود یک تن و 700 کیلوگرم مواد سنتی و صنعتی توسط نیروی انتظامی کشف شده است.
 

وی در ادامه گفت: در هفته گذشته نیز 200 کیلوگرم تریاک در بزرگراه خرم‏آباد کشف و ضبط شد.
 

سردار قنبری افزود : در این راستا با یک اقدام سریع و به موقع توسط نیروهای انتظامی لرستان این محموله قاچاق کشف و در طی آن دو نفر دستگیر شدند.
 

وی اظهار کرد : این افراد که 200 کیلوگرم تریاک را مستقیم از شرق کشور وارد میکردند، به صورت ماهرانه‏ای آن را در صندوق خودروی سمند جاسازی کرده بودند که ماموران نیروی انتظامی این خودروی تحت تعقیب از خوزستان را متوقف کردند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات