ظهر امروز /

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: ظهر امروز همایش پلیس مردم محور با حضور جمعی از مسئولان در محل سالن اجتماعات کارخانه سیمان دورود برگزار شد.

لرستان خبر، هدایت الله حسنوند ظهر امروز در همایش پلیس مردم محور که با حضور جمعی از مسئولان در محل سالن اجتماعات کارخانه سیمان دورود برگزار شد، گفت: برقراری امنیت در سطح جامعه مرهون تلاش‌های بخش‌های مختلفی است که نیروی انتظامی یکی از بخش‌های تأثیرگذار است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دورود با اشاره به طرح پلیس محله یادآور شد: با راه‌اندازی پلیس محله می‌توان گام موثری در ارتقای امنیت جامعه و محله‌ها برداشت و اجرای این طرح لازمه مشارکت بخش خصوصی و همکاری نهادی‌های مختلف است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان دورود گفت: اقدامات خوبی در این بخش تاکنون اجرا شده است و برنامه‌هایی نیز در این راستا در آینده در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

 

حسنوند با اشاره به نزدیک بودن ایام ماه محرم تصریح کرد: امیدواریم در این ایام بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مختلف امنیت را با اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرستان برقرار کنیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دورود با تأکید بر لزوم اجرای طرح پایش تصویری در سطح شهر دورود گفت: اجرای این طرح می‌تواند گامی موثر در کاهش میزان جرائم و افزایش کشفیات داشته باشد و در نهایت این طرح می‌تواند ارتقای امنیت جامعه را به همراه داشته باشد.

 

یادآور شد: اجرای طرح مانیتورینگ در سطح شهرستان نیازمند اعتبارات لازم است که امیدواریم این اعتبارات تأمین شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات