به مناسبت هفته نیروی انتظامی /

لرستان خبر: در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در آیینی روز یکشنبه ساختمان پاسگاه انتظامی روستای 'افرینه' پلدختر با هدف افزایش سرعت و سطح خدمت رسانی انتظامی افتتاح شد.

لرستان خبر، جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان دراین آیین با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:این پاسگاه انتظامی با هدف افزایش سرعت و سطح خدمت رسانی انتظامی به اهالی دهستان 'افرینه ' بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر راه اندازی و افتتاح شد.
 

سرهنگ 'علی احمدی تبار' افزود: راه اندازی این پاسگاه موجب افزایش بهره مندی شهروندان این بخش از خدمات انتظامی و قضایی شده و ارتقای رضایتمندی ساکنان این منطقه را به دنبال خواهد داشت.
 

وی امنیت پایدار و اقتدار امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا، ایثارگران حضور پررنگ و همکاری خوب مردم و سایر دستگاه ها دانست و افزود: شهرستان پلدختر یکی از امن ترین شهرستان های استان لرستان است.



سرهنگ 'احمدی تبار' به نقش مهم حضور مردم در ایجاد امنیت پایدار اشاره کرد و از ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه دهستان 'افرینه' خواست تا همکاری و تعامل با مردم و سایر دستگاه ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 

وی احساس آرامش را یکی دیگر از ثمره های تلاش پلیس دانست و افزود: در راستای تامین امنیت ،خادمان مردم در نیروی انتظامی استان لرستان تا پای جان ایستاده و با مخلان نظم و امنیت مردم با قاطعیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.
 

فرماندار پلدختر با بیان این که آسایش، هدیه نیروی انتظامی به مردم است گفت: امروز با همکاری خوب مردم و مسوولان انتظامی و امنیتی امنیت شهرستان بهبود و ارتقا یافته است.



'قدرت اله ترابی نژاد' ضمن تقدیر از فرماندهی نیروی انتظامی و تمامی پرسنل ناجا افزود:نیروی انتظامی دیده بان و حافظ دستاوردهای نظام و نیز چشم بیدارنظام است.
 

رییس شورای تأمین شهرستان پلدختر ضمن تبریک هفته ناجا گفت: پلیس برای ایجاد آرامش در جامعه ، آرامش خود را فدا می کند و با استقرار امنیت دین خود را به نظام ادا کرده است.
 

وی اعتماد مردم به نیروی انتظامی را نشانه پایداری آن دانست و افزود: نیروی انتظامی مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران و اقتدار امروز کشور مرهون تلاش ها و آمادگی های نیروهای نظامی و انتظامی است .
 

فرماندار پلدختر برقراری امنیت در جامعه را اصلی ترین ماموریت نیروی انتظامی دانست و گفت: بزرگترین وظیفه این نیرو بنابر فرمایش مقام معظم رهبری ،پاسداری ازارزش های اصیل انقلاب اسلامی است.
 

امام جمعه معمولان نیز به نقش و جایگاه مهم امنیت در جامعه اشاره و امنیت را زیر ساخت توسعه و پیشرفت هر جامعه عنوان کرد و گفت: باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
 

حجت الاسلام 'مهدی عابدینی' از حسن توجه مسوولان انتظامی استان و شهرستان به برقراری امنیت در بخش معمولان تقدیر کرد و افزود: افتتاح این پاسگاه موجب رضایت و خشنودی مردم شده است.
 

وی با بیان این که نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر است که همیشه در دفاع از امنیت و نظم و رفاه شهروندان همیشه در تلاش می باشد گفت: لباس نیروی انتظامی بسیار با ارزش است و خوشبختانه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان خدمتشان به قصد قربت و اخلاص است.
 

امام جمعه معمولان به نقش و جایگاه مهم امنیت در جامعه اشاره کردو امنیت را زیر ساخت توسعه و پیشرفت هر جامعه عنوان کرد و گفت: باید قدردان این نعمت الهی باشیم و کسانی که در راه ایجاد امنیت برای مردم تلاش می کنند کارشان عبادت است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات