امروز صبح /

لرستان خبر: با حضور اقشار مختلف مردم لرستان مسئولان، همرزمان این شهید و خانواده‌های معظم شهدا پیکر پاک سرتیپ دوم خلبان علی‌احمد فرخی بر روی دستان مردم این استان در خرم‌آباد تشییع شد.

لرستان خبر، دقایقی پیش مردم استان لرستان، به همراه جمعی از خلبانان همرزم شهید علی‌احمد فرخی، حجت‌الله سوری نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، سردار مقیمی معاونت ناجا و جمعی از مسئولان استان لرستان و مردم شهرستان خرم آباد پیکر پاک سرتیپ دوم خلبان علی احمد فرخی در فرماندهی انتظامی استان لرستان تشییع شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقشار مختلف مردم، گفت: امروز مرکز سربازی امام زمان(عج) در استان لرستان به بوی مشک و عنبر معطر شده است، زیرا آیه قرآن می‌فرماید، «کسی که در راه خدا زخمی بر آن وارد شود، روز قیامت با همان زخم بوی معطر می‌دهد».

 

حجت‌الاسلام اصغر دانشی عنوان داشت: بچه‌های استان لرستان امروز افتخار دارند که در سراسر ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف بویژه نیروی مسلح نقش تأثیرگذاری دارند.

 

وی افزود: شهید خلبان فرخی و 6 شهید همرزمش با چشم باز با معرفت و اطاعت از خدا گام برداشته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

حجت‌الاسلام اصغر دانشی یادآور شد: امروز نیروی مسلح ما آنچنان قوی است که دشمن جرأت مقابله با آنها را ندارد.

 

وی در ادامه از همه مسئولان و اقشار مختلف مردم استان لرستان بخاطر شرکت در تشییع پیکر خلبان فرخی تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است، پیکر پاک سرتیپ دوم علی احمد فرخی که هفته جاری در استان سیستان و بلوچستان به همراه 6 تن از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند،‌ امروز بر روی دستان مردم لرستان در خرم‌آباد تشییع و به زادگاه‌اش در شهرستان سلسله منتقل شد. روحش شاد و یادش گرامی‌ باد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات