در پی رحلت آیت الله مهدوی کنی /

لرستان خبر: حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با صدور پیامی درگذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

لرستان خبر، در این پیام آمده است: درگذشت عالم وارسته، استاد اخلاق مرحوم حضرت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.
 

این پیام می افزاید: این عالم ربانی با کوله باری از تجربه سنگین در عرصه اجتماع و سیاست پشتوانه عظیمی برای ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده است.
 

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: برخورداری از مراتب علمی و عملی، سابقه درخشان انقلابی، خیرخواهی و دلسوزی، مشی اعتدال، رعایت عدل و انصاف و توانایی در مدیریت از ویژگی های بارز این شخصیت بزرگ بوده و همین امر سبب مقبولیت عمومی ایشان شد.
 

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی تصریح کرده است: اینجانب رحلت این فقیه مجاهد را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای ایشان و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان آن مرحوم مسئلت دارم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات