مدیرکل ستاد بحران لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل ستاد بحران لرستان گفت: دیروز پس از تلاش گروه های امدادی جسد یکی از دانش آموزان پیدا شده و صبح امروز هم خودروی پژو از زیر گل و لا پیدا شد که جسد یکی از دانش آموزان داخل آن بود.

رضا آریایی در گفت و گو با لرستان خبر، اظهار کرد: گروه های امدادی از ساعات اولیه صبح امروز در تلاش بودند که جسد سه نفر باقی مانده در سیلاب روزهای قبل را پیدا کنند که جسد دو نفر از دانش آموزان پیدا شدند اما هنوز جسد معلم غرق شده پیدا نشده است.

 

وی افزود: دیروز پس از تلاش گروه های امدادی جسد یکی از دانش آموزان پیدا شده و صبح امروز هم خودروی پژو از زیر گل و لا پیدا شد که جسد یکی از دانش آموزان داخل آن بود.

13930729000616_PhotoL

وی ادامه داد: یکی از خودروهای غرق شده خودروی پراید بود که راننده این اتومبیل خود را در حین سیلاب از ماشین پرت کرده بود و اظهار کرد که غیر از خودش کسی در این خودرو نبوده ولی مسئولین برای اطمینان در حال تحقیق هستند.

آریایی افزود: امروز صبح پلاک ماشینی در نزدیکی خودروی پژو پیدا شد که در حال تطبیق دادن با پراید هستیم.

 

مدیرکل ستاد بحران لرستان عنوان کرد: از دیروز تاکنون جسد سه دانش آموز غرق شده در سیلاب منطقه شوراب ویسیان پیدا شده و برای پیدا کردن جسد معلم جستجو ادامه دارد.          13930729000611_PhotoL

 

یادآور می شود در اثر بارندگی های چند روز گذشته به علت سیلابی شدن محور خرم‌آباد به پلدختر در 30 کیلومتری این محور در منطقه شوراب ویسیان به علت طغیان رودخانه فرعی، پلی که در این نقطه وجود داشت نتوانست آب را به خوبی هدایت کند و این آب وارد محور اصلی شده که در این بین دو خودرو پراید و پژو را با سرنشینانش با خود برد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات