مدیر آموزش و پرورش دورود:

لرستان خبر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دورودگفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در جهت هوشمندسازی مدارس، برخی مدارس تقویت شده و برخی مدارس کلاس هایی نیمه هوشمند دارند. علی رغم اینکه هنوز مدرسه ای تمام هوشمند در سطح شهرستان نداریم اما 15 کلاس هوشمندسازی شده و بنا داریم 20 کلاس به این تعداد اضافه کنیم.

لرستان خبر، اصغر فلاحی عصر امروز در جمع مدیران دورودی، اظهار داشت: 85 مدرسه شهرستان دورود با مساحتی بالغ بر 40 هزار متر مربع تحت عنوان پروژه مهر رنگ‌آمیزی شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دورود با اشاره به مشکلات آموزشی این شهرستان، اظهار داشت: در منطقه ناصرالدین با تراکم دانش‌آموز مواجه هستیم و برای ساخت دو باب مدرسه در این منطقه مکاتباتی با مسئولان صورت گرفته است که فعلا مشکل زمین وجود دارد.

 

وی عنوان کرد: دو میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل و تبدیل اردوگاه دانش‌آموزی شهرستان دورود به اردوگاه ملی، در سال  94 اختصاص یافته است.

 

فلاحی تأکید کرد: به دنبال ساخت و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی فرهنگیان در شهرستان دورود هستیم و امیدواریم در این راه با حمایت‌های مسئولان محترم شهرستان و استان موفق باشیم.

 

وی یادآور شد: در راستای تحقق عدالت آموزشی، خدمات خوبی به مدارس حاشیه شهر انجام شده است، چراکه نگاه ما این است که مدارس حاشیه‌ای در شهر وجود نداشته باشد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات