مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان :

لرستان خبر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در سال 93 دوره های آموزشی برای 10 هزار مددجوی کمیته امداد در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح آگاهی خانواده های معزز امداد در قالب کارگاه آموزشی و مشاوره در استان برگزار شده است.

لرستان خبر،'ولی اله منتظری 'روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود : در سال 93 دوره های آموزشی برای 10 هزار مددجوی کمیته امداد در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح آگاهی خانواده های معزز امداد در قالب کارگاه آموزشی و مشاوره در استان برگزار شده است.
 

وی اظهار داشت: در این دوره های آموزشی مددجویان با مهارت های ارتباطی مناسب و کارآمد، (مهارت حل مسأله)، تفاوت های زیستی و روانی زن و مرد، عوامل مؤثر در پایداری خانواده ها،خود کنترلی، چشم پوشی، بهداشت روان در خانواده های نو پا، مدیریت اقتصاد خانواده، پیشگیری از اعتیاد، تدبیر در زمینه ازدواج مجدد و گسترش فرهنگ کارآفرینی آموزش داده می شود .
 

منتظری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تعداد 10 هزار و 140 نفر از مددجویان در این دوره های آموزشی حضور داشته اند، تصریح کرد: افراد شرکت کننده در این دوره های آموزشی زنان خود سرپرست، زنان دارای همسر از کار افتاده، جوانان در آستانه ازدواج، دانش آموزان دختر و پسر، دانشجویان، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج بوده اند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات