فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

لرستان خبر: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: با توجه به ارزیابی های رشد و تعالی فردی نیروی انتظامی که در 9 استان صورت گرفته، در شاخص‌های مختلف این استان ها پیشرفت‌هایی داشته اند اما در استان لرستان در تمام شاخص‌ها شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای هستیم.

لرستان خبر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در نشست خبری با خبرنگاران استان لرستان، هدف از سفر خود را، ارزیابی استان‌ها از لحاظ رشد و تعالی فردی در نیروی انتظامی ذکر کرد و تصریح کرد: استان لرستان در تمام شاخص‌ها مطلوب عمل کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این موفقیت‌ها مرهون تلاش و کوشش فرماندهی نیروی انتظامی استان، هماهنگی و همکاری خوب دستگاه قضایی، نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان و شورای تأمین این استان است که باید از همه آنها تقدیر و تشکر کنیم.

 

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به قابل ملاحضه بودن پیشرفت‌های لرستان نسبت به یک و نیم سال گذشته گفت: امروز این استان در شاخص‌های مختلف از جمله کاهش 34 درصدی سرقت، کاهش 22 درصدی تصادفات، کشفیات مواد مخدر خوب عمل کرده و در مجموع حائز رتبه نخست کاهش سرقت‌ها در کشور بوده است.

 

سردار احمدی‌مقدم یادآور شد: استان لرستان در همه ابعاد از جمله حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، رضایتمندی مردم، مبارزه با جرایم و ... رتبه‌های قابل قبولی داشته است.

 

وی افزود: از دهه هفتاد تاکنون، علی رغم کاهش 5 تا 10 برابری بار انتظامی کشور، تمام تلاش خود را بری تأمین نیازهای نیروی انتظامی و استفاده از تجهیزات روز به کار برده‌ایم که امروز شاهد امنیت کشور نسبت به سال‌های گذشته در تمام زمینه ها هستیم.

 

وی به بحث رشوه‌گیری در نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: هر مأمور نیروی انتظامی اگر 10 هزار تومان رشوه بگیرد، از کار برکنار می‌شود، اما برای رفاه و حال کارکنان نیروی انتظامی تلاش‌هایی صورت گرفته و باید صورت بگیرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات