رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد

لرستان خبر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: طی 7 ماهه گذشته، نیروی انتظامی در دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان انواع مواد مخدر 22 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش لرستان خبر، سردار علی مؤیدی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: نیروی انتظامی در 7 ماهه نخست امسال در سطح کشور 272 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده که از این مقدار، 215 تن تریاک و 37 تن حشیش بوده است.

 

وی افزود: 75 درصد مواد مخدر کشف شده در مرزها و حاشیه آن بوده و مابقی آن در سایر استان‌ها کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بیان کرد: در سال جاری در مرزها و راه‌های مواصلاتی و اصلی و با مشخصات عملیاتی نزدیک به 93 عملیات در سطح کشور صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه درسال گذشته 42 درصد افزایش داشته است.

 

وی تصریح کرد: 100 درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح در سطح کشور اتفاق افتاده که 16 درصد شاهد افزایش در این زمینه بوده‌ایم . در این درگیری ها 65 مورد تلفات قاچاقچیان با 17 درصد افزایش اتفاق افتاده و نیز 7 شهید نیوی انتظامی تقدیم انقلاب اسلامی شده که در استان لرستان نیز سهم به سزایی در این امر داشته است.

 

سردار مویدی گفت: 65 درصد کشفیات مبنی بر کارهای اطلاعاتی هدفمند و اقدامات نیروی انتظامی بوده که با استفاده از اصل غافلگیری، باندها و شبکه‌های زیادی را دستگیر شدند  که در این راستا 178 هزار پرونده در هفت ماه نخست امسال تشکیل شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    معمولا در گزارش نویسی از تکرار مکرر اسم شخص خودداری می شود ، برای مثال در پاراگراف دوم می توانستید بجای اسم ، ار منصب یا مسئولیت ایشان یاد کنید تا بهتر و حرفه ای تر بنظر آید .
    ضمنا گرفتن یک عکس بجای بهره گیری از عکس های دیگر بهتر بنظر می آمد .

نظرات