لرستان خبر گزارش می دهد

جاده وحشت ، جاده مرگ ، قتلگاه، غول سیاه و ... از این دست نامهایی هستند که این روزها بر روی محور ازنا - اراک لقب گرفته، جاده ای که روزانه نباشد حداقل هفتگی یا ماهیانه با صانحه همراه است.

به گزارش لرستان خبرُ محور ازنا - اراک  راهی است که گاهی برای افراد پایان زندگی آنها را به همراه دارد.

 

جاده مرگ یا وحشت مدت هاست در کانون توجه مردم ازنا می باشد اما متاسفانه باید در کانون توجه صاحب منصبان باشد تا شاید دیگر عزیزی در این جاده جان خود را از دست ندهد.

 

جاده ازنا اراک محوری است که چندین سال قبل برای عبور و مرور راحت تر به سمت اراک احداث شده بود ، اما اکنون برای بهره بردن از آن جهت عبور به دیار باقی استفاده می شود.

 

عبور خودروهای غول پیکر در این جاده نیز از دیگر مشکلات اساسی بشمار می آید که به این سفر معنوی کمک بسزایی می نمایند.

 

دایه مهربان تر از مادری می خواهد که سطوح بالاتر مدیریتی وزارت راه و شهرسازی را طلب می کند.

 

مهندس بازوند استاندار لرستان که خود سالها در استان مرکزی مشغول به خدمت بوده و در زمینه عمرانی دستی بر آتش دارد به خوبی می داند این جاده چقدر دارای استاندارد است.

 

در جاده مرگ طی ماه گذشته قریب به 10نفر از عزیزان شهر و استانمان جان خودشان را از دست داده اند، این افراد والدینی بودند که خود نیز خانواده هایی داشتند.

 

در این بین کودکانی بی سرپرست و خانواده هایی داغ عزیز دیده اند ، نه تنها خانواده های ازنایی بلکه افرادی که حتی یک بار از این جاده عبور می کنند به این می اندیشند که چه کسی به فکر جاده وحشت است؟

 

 امیدواریم که مسئولین با صعه صدر بالا و مسئولیت پذیری به دنبال پاک کردن اصل صورت مساله نباشند و به طور جد به فکر حل این مشکل بزرگ برای جلوگیری از مرگ و میرهای دیگر باشد.

 

نویسنده:  محمد ملکی

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات