19 تا 22 آبان ماه /

لرستان خبر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: لرستان سومین استان اجراکننده طرح سلامت و امید، از 19 تا 22 آبان ماه میزبان کاروان سلامت و امید خواهد بود.

به گزارش لرستان خبر، حسین رضا مرادی گفت: کاروان سلامت و امید از 19 تا 22 آبان به ترتیب در شهرهای پلدختر ، کوهدشت، دلفان و الیگودرز برنامه خودرابا بخش زنده از رسانه ملی اجرا خواهد کرد.
 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: سفرنامه سلامت وامید در قالب 48 برنامه در 12استان با موضوعات شناسایی بیماریها با رویکرد پیشگیری بیماریهای خاص بویژه سرطانهای شایع زنان، اشاعه و توسعه فرهنگ داوطلبی و ترویج فعالیتهای مناسب برای ارائه خدمات سلامت به نیازمندان و ارائه خدمت رسانی یکسان سلامت برای مردم اجرا خواهدشد.

 

وی با اشاره به اینکه لرستان سومین استان اجراکننده این طرح است، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر کشور با هدف ساماندهی جلب مشارکت خیرین و رفع مشکلات حوزه سلامت به عنوان کمک کننده دولت عمل می کند.

 

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر لرستان دردو بخش اجتماعی و اقتصادی در حوزه سلامت خدمت رسانی می کند و از جمله اقدامات این جمعیت، شناسایی خیرین وآگاه سازی وتشویق مردم برای مشارکت در کاروان سلامت می باشد.

 

وی تصریح کرد: اعزام کاروانهای سلامت، ارائه خدمات سلامت به سالمندان در قالب طرح نیابت، مواردی مانند بحث خودامدادی و آموزش پیشگیرانه از بعضی بیماریها دراستان های مختلف به تناسب با نیاز استانها متفاوت خواهد بود. اجرای طرح نیابت در شهرستانهای تعیین شده ،اجرای فراخوان عضویت عمومی وانجام ویزیت رایگان و برپایی چادرهای سلامت ازدیگر اهداف این برنامه می باشد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات