مدیر کمیته امداد خرم آباد:

لرستان خبر: مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) خرم آباد گفت: در حال حاضر 2 هزار و 37 یتیم این شهرستان، تحت حمایت و سرپرستی 5 هزار و 517 حامی قرار دارند که حامیان علاوه بر کمک مادی، در رفع امورات و مشکلات تحصیلی، درمانی و غیره ایتام همکاری دارند.

به گزارش لرستان خبر، علی فلاحی، روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در ایام سوگواری امام حسین (ع)، 40 عدد مرغ و 25 کیلوگرم گوشت قرمز به ارزش 12 میلیون ریال توسط دو خیر بومی بین ایتام و نیازمندان خرم آباد توزیع شد.

 

وی به همکاری دادگستری استان با طرح ایتام اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه کارکنان دادگستری استان سرپرستی 28 یتیم خرم آباد را برعهده گرفته اند، قرار است ماهانه مبلغ 6 میلیون ریال توسط آنها به حساب ایتام واریز شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم آباد عنوان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 37 یتیم این شهرستان، تحت حمایت و سرپرستی 5 هزار و 517 حامی قرار دارند که حامیان علاوه بر کمک مادی، در رفع امورات و مشکلات تحصیلی، درمانی و غیره ایتام همکاری دارند.

 

وی به طرح اکرام ایتام اشاره و خاطر نشان کرد: این طرح جهت کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد ایجاد شده و خیرین می توانند ضمن مراجعه به دفاتر امداد یا سایت امداد نسبت به تکمیل فرم، یتیم مورد نظر خود را انتخاب نمایند و ماهانه مبلغی را به حساب فرزند معنوی خود واریز نمایند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات