فرمانده انتظامی بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی ‌بروجرد گفت: صبح امروز در یک عملیات پلیسی و تعقیب و گریز 75 دقیقه ای با شجاعت و پیگیری نیروی انتظامی شهرستان بروجرد چهار سارق دستگیر شدند.

به گزارش لرستان خبر، ‌علیرضا دلیری صبح امروز که در درگیری با سارقان از ناحیه کتف و پا مجروح شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک عملیات پلیسی و تعقیب و گریز با شجاعت و پیگیری نیروی انتظامی شهرستان بروجرد چهار سارق دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 6 صبح امروز اتفاق افتاد، افزود: سارقان به همراه یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ در حال قطع کابل برق بودند که با مشاهده مأموران نیروی انتظامی اقدام به فرار می کنند.

 

فرمانده انتظامی ‌بروجرد با اشاره به اطلاع تمام واحدها از جرم و مسدود شدن راه فرار سارقان، عنوان کرد: در پی فرارسارقان و مواجه شدن واحد فرماندهی با سارقان در میدان عشایر، تعقیب خودروی سارقان تا میدان صفای بروجرد ادامه داشته، و نیروی پلیس جهت جلوگیری از فرار سارقان، توقف و اقدام به تیراندازی به لاستیک خوردوی سارقان می کند.

 

وی تصریح کرد: سارقان با شلیک از داخل خودرو قصد گریز به سمت محور کربندی و جاده دارالسلام داشتند که به دلیل آسیب خودروی آنها در تیراندازی، متوقف شدند و پیاده به سمت تپه های قشلاق فرار کردند.

 

دلیری با اشاره به حمل سلاح کلاش توسط سارقان اشاره و خاطر نشان کرد: در این تعقیب و گریز و تیراندازی ها، دو تن از سارقان از ناحیه پا مجروح و دو تن دیگر دستگیر شدند که دو سارق مجروح جهت اقدامات پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی بیان کرد: پیش بینی می شود، سارقان دارای جرائم و سرقت های بیشتری در لرستان و دیگر استان ها باشند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات