ظهر امروز/

لرستان خبر: ظهر امروز با حضور استاندار لرستان، و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، سامانه دیجیتال شهر معمولان به بهره برداری رسید.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز با حضور استاندار لرستان، و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، سامانه دیجیتال شهر معمولان به بهره برداری رسید.

 

محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان در این مراسم اظهار داشت: ما به عنوان خدمت گذاران حوزه رسانه، در جهت اطلاع رسانی، فرهنگ رسانی و اجتماع پذیری در شهرهای پلدختر و معمولان تلاش می کنیم.

 

وی افزود: ظرفیت فرستنده دیجیتال در شهر معمولان، قابلیت دریافت 20 شبکه تلویزیونی و 20 شبکه رادیویی است که برای به بهره برداری رسیدن این فرستنده سه میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

 

بازوند با اشاره به پیشرو بودن لرستان در دریافت این سامانه در کشور، عنوان کرد: ضریب نفوذ لرستان در پخش دیجیتال، حداقل 90 درصد بوده که این امر با تلاش و همکاری مسئولان استانی محقق شده است.

 

وی به دامنه تحت پوشش این سامانه در معمولان اشاره و خاطر نشان کرد: سامانه دیجیتال شهر معمولان ظرفیت تحت پوشش قرار دادن بیش از 10 هزار نفر از جمعیت شهر معمولان را در دریافت محصولات تلویزیونی و رادیویی دارد.

 

وی از سامان بخشی به سیستم پیام رسانی و سیگنال رسانی در پلدختر خبر داد و گفت: خدمات و تلاش های استاندار لرستان در زمینه اختصاص بودجه از محل تملک دارایی استان برای راه‌اندازی سیستم های اطلاع رسانی در شهرهای پلدختر و معمولان قابل تقدیر و قدردانی است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات