همزمان با سراسر کشور/

لرستان خبر: مدیر کل اموزش و پرورش لرستان گفت : روز چهارشنبه 26 آذرماه، همزمان با سراسر کشور همایش " ایست، آب نیست" در آموزشگاه های استان برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر، گودرز کریمی فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز چهارشنبه 26 آذرماه، همزمان با سراسر کشور همایش " ایست، آب نیست" در آموزشگاه های استان برگزار می شود.

 

وی به تبدیل کمبود آب به عنوان بحرانی در دنیا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شاکله و اساس بنیان های تمدن بشری بر پایه آب شکل گرفته اند، باید در جهت مدیریت بهینه منابع آب و رفع این بحران، راهکارهای اجرایی اندیشیده شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: پرسش مهر ریاست جمهوری به دنبال جریان سازی در جامعه است و برگزاری این همایش نیز در راستای پرسش مهر  و تقویت حس مسئولیت پذیری اجتماعی دانش آموزان است.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان و فرهنگیان، قشر تأثیرگذار و فعال جامعه هستند، می توانند در راستای جریان سازی در جامعه و هدایت جهت دار آن نقش مهم داشته باشند.
 

محسن یوسفوند معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نیز در این جلسه بیان کرد: در این همایش با هدف فرهنگ سازی درباره بحران کم آبی، برنامه هایی نظیر تحلیل پرسش مهر پانزدهم رئیس جمهور، برگزاری مسابقات یازده گانه دانش آموزان و نمایش آثار دانش آموزان در این موضوع در نظر گرفته شده است.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات