رئیس سازمان انتقال خون بروجرد:

لرستان خبر: رئیس سازمان انتقال خون بروجرد گفت: 13 هزار و 287 نفر اهداکننده خون از ابتدای امسال تاکنون با اهدای 11 هزار و 439 واحد خون، نیاز واحدهای خونی شهرستان و استان های خوزستان و کرمانشاه را تأمین کردند.

به گزارش لرستان خبر، غلامرضا حامدی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون، شهروندان بروجردی 11 هزار و 439 واحد خون اهدا کردند.

 

وی افزود: این مقدار واحد خون توسط 13 هزار و 287 نفر به واحدهای خونگیری اهدا شد که یک  هزار و 321 نفر از مجموع آنها را بانوان تشکیل می دهند.

 

رئیس سازمان انتقال خون بروجرد عنوان کرد: اهدای این واحدهای خونی علاوه بر اینکه نیاز مراکز درمانی شهرستان را تأمین کرد، جهت بهره وری به استان های خوزستان و کرمانشاه ارسال شد.

 

وی با اشاره به اینکه 5 هزار و 393 نفر از این اهداکنندگان، اهداکننده مستمر هستند، بیان کرد: دو پایگاه در شهرستان بروجرد آماده خونگیری از مراجعه کنندگان است و اهداکنندگان این کار پسندیده را به ایام خاصی محدود نکرده و در طول سال در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

 

حامدی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اهدای خون، علاوه بر تضمین سلامتی اهداکننده، نیاز بیماران و نیازمندان دریافت خون را تأمین می کند و افراد دارای همه گروه های خونی با مراجعه مستمر، نیاز شهرستان را تأمین کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات