فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد:

لرستان خبر: فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد گفت : یک دستگاه خودروی ال 90 در شهرستان خرم آباد به همراه محموله کالای قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال توقیف شد.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ حسین نجفی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  یک دستگاه خودروی ال 90 در شهرستان خرم آباد به همراه محموله کالای قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال توقیف شد.

 

وی افزود: در بازرسی های به عمل آمده در این عملیات تعداد 250 جفت کفش اسپورت از این خودرو که متهم قصد ورود آنها به خرم اباد را داشت، کشف شد.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد عنوان کرد: با توجه به اعلام خبری مبنی بر اینکه شخصی با هویتی مشخص قصد انتقال محموله ای قاچاق از یکی از شهرهای اطراف به خرم آباد را دارد، موضوع در دستور کار قرار گرفت و به محض ورود خوردروی مذکور به شهر توقیف و جهت اعمال مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

 

وی به بحث مبارزه به سرقت در شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: در چهار روز گذشته، مأموران نیروی انتظامی شهرستان، با استفاده از گشت های پنهان و آشکار و همچنین رصد دقیق جرائم، 15 سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 

نجفی بیان کرد: در بازجویی های به عمل آمده، متهمان به 42 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از شناسایی مالباختگان، جهت رسیدگی به پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

وی با اشاره به کشف 25 کیسه زغال چوب در خرم آباد، تصریح کرد: مآموران انتظامی شهرستان در گشت زنی ها و کنترل محور مواصلاتی در سطح شهر خرم آباد به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: در بازرسی های ه عمل آمده از کامیون، مشخص شد این کامیون حامل 25 کیسه زغال چوب قاچاق است.

 

وی ضمن تأکید بر برخورد جدی پلیس با تخریب کنندگان منابع ملی و افراد قانون گریز،افزود: پس از کشف این 255 کیلوگرم زغال چوب قاچاق از این کامیون، راننده جهت رسیدگی به پرونده و مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات