به دست سربازان گمنام امام زمان(عج)

باند مذکور از ابتدای سال 1392 به صورت شبکه ای اقدام به عضوگیری و دریافت سپرده از شهروندان با پوشش سرمایه گذاری در یک شرکت صوری نموده، به طوری که با وعده پرداخت سود های غیر متعارف (بالاتر از نرخ مصوب بانک ها) تا 50 درصد در ماه موجب فریب و اغفال مردم می نمود

به گزارش لرستان خبر ، با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات لرستان، باند بزرگ کلاهبرداری شبکه ای و پولشویی در این استان شناسایی و متلاشی گردید. در این رابطه تعداد 8 نفر از اعضا و سرشبکه های اصلی این باند با مجوز قضایی بازداشت شدند.

باند مذکور از ابتدای سال 1392 به صورت شبکه ای اقدام به عضوگیری و  دریافت سپرده از شهروندان با پوشش سرمایه گذاری در یک شرکت صوری نموده، به طوری که با وعده پرداخت سود های غیر متعارف (بالاتر از نرخ مصوب بانک ها) تا 50 درصد در ماه موجب فریب و اغفال مردم می نمود.

 

بر اساس ردیابی مالی به عمل امده و آعترافات صریح متهمین گردش مالی این باند بیش از 39 میلیارد تومان است که بالغ بر 20 میلیارد تومان کلاهبرداری نموده اند. ضمنا اموال متعددی از این باند شناسایی و با حکم قضایی توقیف گردیده اند.

به اطلاع می رساند مالباختگان و افرادی که از این باند به علت کلاهبرداری شاکی هستند به شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد مراجعه کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات